2005-02-09

U2 Vertigo//2005 world tour

Jeg havde inviteret min lillebror med til U2's Vertigo//2005 koncert i Parken d. 31 Juli. To veninder havde tilbudt at stå i kø foran Fona fra kl.0600 for at købe 10 billetter hver, så vi kunne komme en ordentlig flok afsted til årets største koncertoplevelse. Efter 8½ times venten i frostvejret blev det endelig deres tur, men desværre kunne de, på det tidspunkt, kun få 3 sammenhængende billetter ialt :(

Det er selvfølgelig kun fair at de 2 tøser får hver sin billet og sammen finder ud af hvem den heldige tredje person skal være. Så det bliver desværre ikke i denne omgang at min lillebror og jeg sammen tager til koncert med verdens bedste band, U2.

Jyllands-Posten skriver at der var generelle problemer med billetdistributionssystemet og at andre også forgæves havde stået i kø. Nogle af de heldige billetejere bruger ifølge Gaffa situationen til, på svinsk vis, at score penge på os stakkels skuffede U2 fans.

Mine 2 bedste koncertoplevelser hidtil har været U2's ZOOTV tour i Westfallenhalle, Dortmund d. 4/6 1992 og U2's POPMART tour på Ullevi stadion i Göteborg d. 2/8 1997. Det var bla. derfor at jeg havde besluttet at invitere min lillebror med... for at dele en stor oplevelse med ham.

Ingen kommentarer: